Pracovník v administrativě - asistentka kanceláře | Jobni.cz
Jobni.cz – pracovní portál

Pracovník v administrativě - asistentka kanceláře

Nabídka práce • Brno • 30 000 Kč / měsíc

Hledáme člověka, který dokáže vnést do naší kanceláře pořádek, přehled a pozitivní energii. Potřebujeme kolegyni (nebo kolegu), která se nezalekne e-mailů ani tabulek, zvládne uspořádat diář vedení a ještě se při tom dokáže usmát na návštěvu, která přijde na recepci. Existuje někdo takový? :-)

Co vás u nás čeká

  • budete prvním kontaktem pro klienty a partnery - po telefonu i osobně
  • dostanete na starost agendu, která drží kancelář pohromadě (korespondence, dokumenty, objednávky)
  • naučíte se pracovat s naším interním systémem a podpoříte obchodní i účetní tým
  • budete mít možnost zapojit se i do menších projektů a firemních akcí

Co opravdu oceníme

  • chuť se učit a smysl pro pořádek
  • jistotu v práci na počítači (MS Office minimálně)
  • schopnost komunikovat příjemně a profesionálně, další jazyky jsou výhodou, němčina by byla ideální
  • zkušenosti vítáme, ale nejsou podmínkou

Co vám nabízíme

  • hlavní pracovní poměr v Brně s férovou nástupní mzdou 26000 až 30 000 Kč
  • moderní kancelář v centru Brna (Pekařská)
  • prostor pro vlastní nápady a možnost růstu
  • pracovní prostředí, kde se neřeší jen výkazy, ale i to, abyste se cítila dobře - všichni táhneme za jeden provaz

Nástup: ihned nebo dle dohody

Inzerát přidán:


  • Jméno: Ludmila
Zobrazit kontakty

Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.

← Zpět Nabídky práce v Brně →