Administrativní pracovník v kanceláři - Beroun / home office | Jobni.cz
Jobni.cz – pracovní portál

Administrativní pracovník v kanceláři - Beroun / home office

Nabídka práce • Beroun • 25 000 Kč / měsíc

Do naší kanceláře hledáme spolehlivého administrativního pracovníka, který nám pomůže se zajištěním každodenní agendy. Kancelář, později možnost home office.

Náplní práce bude zpracování dokumentů, evidence dat, příprava podkladů pro kolegy a komunikace s klienty po telefonu a e-mailem.

Naše požadavky:

  • ukončené SŠ vzdělání
  • základní znalost práce na počítači (MS Office, internet)
  • pečlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti
  • ochotu učit se novým věcem

Co vám nabízíme:

  • stabilní a pohodovou práci na hlavní pracovní poměr
  • přátelský kolektiv, který drží spolu - zakládáme si na sympatiích a sehranosti týmu
  • pracovní dobu Po - Pá, bez víkendů a bez přesčasů
  • nástupní plat 25000 Kč s možností růstu

Pokud vás nabídka zaujala, napište nám zprávu, neco o sobě a domluvíme se na prvním pohovoru.

Nástup možný ihned.

Inzerát přidán:

  • Jméno: Martina Vukrová
Zobrazit kontakty

Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.

← Zpět Nabídky práce v Berouně →