Administrativní pracovnice se zaměřením na evidenci dokumentů a podporu týmu
Nabídka práce
• Ostrava
• 30 000 Kč / měsíc
Do kanceláře hledáme kolegyni na pozici administrativní pracovnice. Práce je zaměřená především na evidenci a správu dokumentů, vyřizování telefonické i e-mailové komunikace a podporu obchodního i účetního týmu. Po zkušební době a zapracování je také možnost částečně home office (2 dny v týdnu).
Co na vás čeká
- správa databází a kontrola smluvních dokumentů
- příprava podkladů pro fakturaci a vedení evidence
- komunikace s našimi stávajícími zákazníky a obchodními partnery
- organizace schůzek, porad a drobná kancelářská agenda
Naše požadavky
- středoškolské vzdělání, znalost práce s PC - MS Office
- pečlivost, zodpovědnost a ochota pracovat samostatně
- zkušenosti v administrativě a angličtina velkou výhodou
- příjemné vystupování a komunikační dovednosti
Nabízíme vám
- práci na hlavní pracovní poměr v Ostravě
- nástupní mzdu 30000 Kč měsíčně
- nástup podle dohody
Inzerát přidán:
- Jméno: Milena
Zobrazit kontakty
Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.