Asistentka vedení s výbornou znalostí MS Excel + angličtina
Nabídka práce
• Praha
• Dohodou
Hledáme asistentku vedení se perfektní znalostí MS Excel (kontingenční tabulky, funkce, základní datové modely). Náplní práce je podpora managementu, příprava reportů a koordinace denní agendy.
Náplň práce:
- Tvorba a údržba Excel reportů (kontingenčky, VLOOKUP/XLOOKUP, SUMIFS, základní grafy)
- Příprava podkladů pro vedení, plánů a zápisů z porad atd.
- Koordinace kalendářů, schůzek a další drobná administrativa
- Komunikace s interními týmy a dodavateli podle potřeby
Požadujeme:
- Výborná znalost MS Excel (kontingenční tabulky, pokročilé funkce)
- Pečlivost, samostatnost, organizační schopnosti a proaktivní přístup
- Čeština/slovenština, základní angličtina na komunikační úrovni
- Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
Nabízíme:
- Stabilní zázemí naší společnosti
- Částečně flexibilní pracovní dobu, možnost home office
- Odpovídající odměnu + bonusy, 5 týdnů dovolené, další vzdělávání a certifikáty
- Moderní kancelář v Praze s dobrou dostupností MHD - metro C
Inzerát přidán:
- Jméno: Apolena
Zobrazit kontakty
Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.