Specialista zákaznické podpory pro e-shop a online chat
Dobrý den, do našeho týmu hledáme někoho šikovného a příjemného na pozici specialista zákaznické podpory pro pomoc našim zákazníkům - jedná se především o podporu před nebo při náýkupu ať už telefonicky, e-mailem nebo na online chatu, který je součástí e-shopu.
Budete odpovídat na dotazy zákazníků, radit s výběrem produktů, řešit případné reklamace a zajišťovat, aby měli naši zákazníci příjemnou zkušenost s nakupováním v našem e-shopu.
Co požadujeme:
- dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování (trpělivost)
- běžná znalost práce na počítači a orientace v on-line prostředí
- samostatnost, spolehlivost
- zkušenosti ze zákaznického servisu jsou samozřejmě výhodou
Co nabízíme:
- nástupní plat 30000 Kč/měsíc + bonusy podle zpětné vazby od zákazníků a hodnocení
- práci na HPP v moderní kanceláři v centru Prahy
- možnost částečné práce z domova po zkušební době a zapracování
- školení, slevy na produkty v e-shopu a další benefity
Líbí se vám tato nabídka? Kontaktujte nás prosím a staňte se skvělým členem v našem sehraném týmu.
Inzerát přidán:
- Jméno: Lucie
Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.