Operátor call centra se specializací na technickou podporu
Rádi bychom našli šikovného kolegu nebo kolegyni na pozici operátor call centra se zaměřením na technickou podporu našich dlouhodobých, ale i nových zákazníků.
Budete mít na starost pasivní linku a budete přijímat hovory od zákazníků, poskytovat jim základní technickou pomoc, radit s nastavením produktů a v případě složitějších problémů předávat požadavky našim specialistům formou jednoduchých tiketů (priorita, popis problému, přidělení oddělení). Vše se hravě naučíte, není na tom nic složitého!
Co od vás očekáváme:
- příjemný hlasový projev a trpělivost při komunikaci se zákazníky
- základní technické znalosti, chuť učit se nové věci a zlepšovat se
- uživatelskou znalost práce na PC
- spolehlivost, vlastnosti týmového hráče, pozitivní naladění
Co nabízíme:
- nástupní plat od 28000 Kč/měsíčně, bonusy na základě hodnocení zákazníky
- kompletní zaškolení a podporu týmu
- moderní pracovní prostředí v centru
- možnost kariérního růstu a dalšího vzdělávání
V případě zájmu mě prosím kontaktujte.
Inzerát přidán:
- Jméno: Martin
Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.