Administrativní podpora s praxí - zákaznický servis, němčina
Nabídka práce
• Brno
• 36 000 Kč / měsíc
Pro zahraničního klienta hledáme administrativní posilu, která má zkušenosti se zákaznickým servisem a zvládne být spolehlivou oporou jak kolegům, tak klientům jak v ČR tak i v zahraničí - především Německo. Nabízíme příjemné pracovní prostředí s možností kariérního růstu.
Náplň práce:
- zpracování objednávek a fakturace
- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail)
- evidence a archivace dokumentů
- podpora obchodního týmu při řešení požadavků stávajících i nových klientů
Požadujeme:
- praxi v administrativě nebo zákaznickém servisu
- znalost práce s PC (kancelářské aplikace, google docs)
- organizační schopnosti, samostatnost a zodpovědnost
- příjemné vystupování a proaktivní přístup
- znalost němčiny - komunikační úroveň, především pro psanou komunikaci (e-maily)
Nabízíme:
- nástupní plat 36000 Kč / měsíc
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou po zkušební době
- práci v moderních kancelářích v centru Brna
- přátelský kolektiv, školení a možnost kariérního růstu
Zaujala vás tato nabídka? Napište mi pár vět o sobě proč si vás vybrat a kdy můžete nastoupit.
Inzerát přidán:
- Jméno: Irena
Zobrazit kontakty
Klikněte na tlačítko, ověřte své telefonní číslo a uvidíte kontakty.